sunnuntai 3. helmikuuta 2013

uudestaan sitten tästä päivästä!

: D Aattelin lisätä kuvat tytöistä, kun karvat leikattu! = ) kuvaaminen oli haastavaa, kun kaikki muu kiinnosti enenmmän, ja pallerot tassutteli ympäri huonetta, löysin Helmin myös heinälaatikosta! : D





 

 "huuu, mitä tuolla on? :3"

Ihania :3 ♥
Sitten sen jälkeen mentiin käyttään Aapoa Jennan kanssa metässä. Sieltä ei kuvia tullu omalta kameralta, mutta Jenna lähettää niitä jossain vaiheessa =)
Kiitos kun luit! Ja heeei = )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti