: D Aattelin lisätä kuvat tytöistä, kun karvat leikattu! = ) kuvaaminen oli haastavaa, kun kaikki muu kiinnosti enenmmän, ja pallerot tassutteli ympäri huonetta, löysin Helmin myös heinälaatikosta! : D
"huuu, mitä tuolla on? :3"
Ihania :3 ♥
Sitten sen jälkeen mentiin käyttään Aapoa Jennan kanssa metässä. Sieltä ei kuvia tullu omalta kameralta, mutta Jenna lähettää niitä jossain vaiheessa =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti